| 1929 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Travel Air Model R "Mystery Ship" (U.S.A.) |
Doug Davis |
313,59 km/h |
| 1930 : à Chicago, Illinois |
|
|
| 1) Laird Solution (U.S.A.) |
Charles Holman |
324,93 km/h |
| 1931 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Gee Bee Super Sportster (U.S.A.) |
Lowell Bayles |
380,17 km/h |
| 1932 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Gee Bee R-1 Super Sportster (U.S.A.) |
James Harold Doolittle |
406,74 km/h |
| 1933 : à Los Angeles, Californie |
|
|
| 1) Wedell-Williams 44 (U.S.A.) |
James Wedell |
382,93 km/h |
| 1934 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Wedell-Williams (U.S.A.) |
Roscoe Turner |
399,31 km/h |
| 1935 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Howard 'Mr Mulligan' (U.S.A.) |
Harold Neumann |
354,35 km/h |
| 1936 : à Los Angeles, Californie |
|
|
| 1) Caudron C-460 (France) |
Michel Détroyat |
425,27 km/h |
| 1937 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Folkerts SK-3 Jupiter (U.S.A.) |
Rudy Kling |
413,44 km/h |
| 1938 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Laird-Turner LTR-14 (U.S.A.) |
Roscoe Turner |
456,10 km/h |
| 1939 : à Cleveland, Ohio |
|
|
| 1) Laird-Turner LTR-14 (U.S.A.) |
Roscoe Turner |
454,68 km/h |